0
Kori

Ostokorisi on tyhjä

Lisäravinteet

Tue intohimoasi | Tutustu olennaisimpiin lisäravinteisiimme

Tutustu koko valikoimaan saadaksesi parhaan tuen kehityksellesi

Olit sitten juuri aloittanut kuntomatkasi sekä terveelliset elämäntavat ja tarvitset apua aloitukseen tai olet jo vanhempi konkari, mutta haluat varmistaa, että sinulla on kaikki tärkeimmät keinot käytössäsi – aloita näistä tuotteista.

Se ei ollut helppoa, mutta olemme onnistuneet kokoamaan listan meidän tärkeimmistä ja olennaisimmista tuotteista. Jokainen näistä tuotteista ansaitsee paikkansa sinun kaapissasi ja tässä pieni avaus mitä hyötyjä kukin tuote tarjoaa:

Impact Whey Protein

Tämä ei ole vain meidän listamme ykkönen… Se on myös itseasiassa Euroopan myydyin heraproteiinijauhe – kertoo ehkä jo tarpeeksi.

Tuotteen hera tulee täysin samoista lehmistä, jotka tuottavat sinulle myös maidon ja juuston. Hera valmistetaan vielä tarkemmin suodattamalla sekä haihduttamalla ylimääräinen neste ja jäljelle jää vain luonnonmukaisia ravintoaineita sisältäen 21g korkealaatuista proteiinia per annos. Proteiini on tärkeää lihaskasvulle sekää palautumiselle.

Impact Whey Proteiinijauheessa on myös 4,5g BCAA:ta, 3,6 glutamiinia ja vain 1,9g rasvaa ja 1g hiilihydraatteja tehden siitä täydellisen polttoaineen sinun kehityksellesi.

Tuote on myös löydettävissä useassa eri maussa – tarkemmin sanottuna 40 eri herkullisessa maussa joista voit valita suosikkisi.

Essential BCAA 2:1:1

Välttämättömmistä aminohapoista BCAA edustaa kolmea haaraketjuista aminohappoa; leusiinia, isoleusiinia sekä valiinia. Nämä aminohapot on löydettävissä luonnollisesti proteiinista, joka auttaa kasvattamaan sekä korjaamaan lihaksiasi – tukien treeniesi kehittymistä. Kehosi ei kykene itse tuottamaan näitä aminohappoja joten ne on saatava ravinnosta.

Tieteellinen tutkimus, joka julkaistiin The Journal of Nutrition:issa, löysi BCAA:lla olevan vaikutus proteiinisynteesiin positiivisesti ja samalla sen nauttiminen vähensi lihasten hajoamista lepäävissa lihaksissa1. BCAA on siis täydellinen treenin jälkeinen, sen aikan tai sitä ennen nautittava lisäravinne, joka tulisi löytyä jokaisen lisäravinnevalikoimasta.

 

Kreatiini-monohydraatti

Haluatko viedä treenisi uudelle tasolle? Kreatiini saattaa olla ratkaisu!

Kreatiini on yksi eniten tutkituimmista lisäravinteista ja sen on todettu parantavan fyysistä suoritusta nopeissa, voimakkaissa ja lyhytkestoisissa urheilusuorituksissa 2. – täydellinen apu siis niihin vikoihin toistoihin.

Kreatiinijauheemme tulee virkistävissä hedelmäisissä mauissa, joita on kiva nauttia treenin aikana tai vaihtoehtoisesti maustamattomana jolloin voit lisätä sen jonkun muun jauheesi kanssa yhteen.

 

Pre-Workout Sekoitus

Varmista, että aloituksesi on vahva. Jos tarvitset pientä herättelyä uniesi jälkeen tai jotakin joka saa sinut treenituulelle pitkän työpäivän jälkeen kannattaa sinun kokeilla meidän Pre-Workout sekoitustamme.

Jokainen annos sisältää 150mg kofeiinia, joka on tehokas treenin tehojen parantaja sillä se viivästyttää uupumusta3, lisää voimaa4 , parantaa kestävyyttäsi5 ja lisää keskittymiskykyäsi5. Juuri mitä tarvitset, jotta voit saavuttaa tavoitteesi helpommin.

 

Weight Gainer Sekoitus

Tämä on yksi tärkeimmistä tuotteista jos haluat kasvattaa massaa ja lisätä lihasta kehoosi. Jos yrität kasvattaa lihaksiasi tulee sinun syödä enemmän kuin kulutat – tämä voi olla monelle yllättävän vaikeaa.

Meidän sekoituksemme auttaa sinua lisäämään kalorisaantiasi helpolla ja herkullisella tavalla, sinun ei siis tarvitse stressata siitä, että joutuisit olemaan koko ajan keittiössä kokkaamassa. Sekoitus sisältää yli 30g niin hitaasti kuin nopeasti imeytyviä proteiineja per annos sekä 50g hiilihydraatteja. Tämä sekoitus takaa, että lihaksillasi on koko päivän mittaan tarpeeksi rakennusaineita ja antaa sinulle huimat 388kcal per annos.

 

Luomu maapähkinävoi

Levitteiden parhain tuote. Olemme varmoja ettei tämä tuote ole sinulle uusi tuttavuus – ja jos on kannttaisi sinun tehdä asialle jotain! Luonnollisesti proteiinirikas, ilman lisättyä suolaa, sokeria, palmuöljyä tai muita säilöntäainaieta, tämä makea mutta suolainen sekä yksinkertainen välipala auttaa sinua pysymään tielläsi.

Maapähkinävoi on myös loistava kuidunlähde ja yhdessä magnesiumin kanssa se vähentää väsymystä ja uupumusta. Maapähkinävoin E-vitamiini on myös voimakas antioksidantti. Maapähkinävoi on siis juuri täydellinen ravintoainaiden saannissa kuin myös sen herkullisuudessa.

FlavDrops™

Valmistaudu muuntamaan ruokasi tai juomasi maku vain muutamalla tipalla – nämä makeutustipat muuttavat käsityksesi terveellisestä syömisestä, sillä rasvan ja sokerin karsiminen ruokavaliostasi ei enää tarkoita tylsiä ja mauttomia annoksia.

Meidän kaloriton ja sokeriton FlavDropsTM on täydellinen piristys smoothieeseen, proteiinijuomaan, jugurttiin, puuroon, kahviin, muroihin tai leipomiseen. FlavDropsit on saatavilla 20 eri maussa joten jokaiselle on varmasti jotakin!

 

Sokeriton siirappi

Täydellinen yhdistelmä pannukakkujen kanssa – ilman sokeria tai rasvaa jotenka sinun ei tarvitse potea syyllisyysttä siitä miten runsaasti laitatkaan siirappia pannareittesi päälle. Sokerittomat siirappimme ovat oiva lisä myös muihinkin jälkiruokiin, jugurttiin tai vaikka puuroon – lisäämättä niiden kalorimäärää.

Makuvaihtoehtoja ovat esimerkiksi vaahterasiirappi, kermatoffee tai omena-kaneli ja ne tulevat kaikki helpoissa puristettavissa pulloissa.

 

Baked Proteiinikeksi

Viimeisenä mutta ei todellakaan vähäisempänä – ultimaattinen korkeaproteiininen herkku

Tämä keksi on leivottu tummaan suklaataikinaan ja se sisältää 13g proteiinia. Olemme melko varmoja, että ei ole herkullisempaa tapaa saada proteiinia kuin tämä. Kaiken lisäksi nämä keksit ovat myös vegaanisia!

Tutustu koko Myprotein perusvalikoimaamme tästä

 

Blogin artikkelien tarkoituksena on antaa vinkkejä ja jakaa tietoja ravitsemukseen ja treeniin liittyen eikä niitä tule sekoittaa lääkärin antamiin ohjeistuksiin. suosittelemme aina kääntymään alan ammattilaisen kuten lääkärin puoleen mikäli olet tekemässä suuria muutoksia ruokavalioosi


  1. Blomstrand, E., Eliasson, J., Karlsson, H. K., & Köhnke, R. (2006). Branched-chain amino acids activate key enzymes in protein synthesis after physical exerciseThe Journal of nutrition136(1), 269S-273S.
  2. Volek, J. S., Kraemer, W. J., Bush, J. A., Boetes, M., Incledon, T., Clark, K. L., & Lynch, J. M. (1997). Creatine supplementation enhances muscular performance during high-intensity resistance exerciseJournal of the American Dietetic Association97(7), 765-770.
  3. Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994). Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance. Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp. 111-138.
  4. Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.
  5. Directorate General Health and Food Safety.

 

No Post Tags




Suomen suurin Black Friday alennusmyynti - älä jaa paitsi! Osta nyt