ASIAKASTUKI
Brexit: kaikki mitä sinun tarvitsee tietää
Koska Yhdistynyt kuningaskunta on poistunut EU:sta 1. tammikuuta Myprotein, haluaa vakuuttaa kaikille asiakkaillemme, että ostokokemuksessasi ei tapahdu muutoksia.
Myprotein on sitoutunut varmistamaan, että sinulla on kaikki tarvitsemasi tiedot, joten olemme keränneet sinulle alhaalle usein kysytyttyjä kysymyksiä vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.
Kuten aina, jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka auttaa mielellään.
Myprotein on iloinen voidessaan sanoa, että ostokokemukseesi ei tule muutoksia, ja voit jatkaa tilausten tekemistä ja vastaanottamista tavalliseen tapaan.
Lähetämme EU-alueella sijaitseville asiakkaillemme tuotteet jakelukeskuksestamme EU:n sisällä. Tämä tarkoittaa, että tilaaminen kanssamme jatkuu tavalliseen tapaan eikä ostokokemuksesi muutu.
Olemme tehneet tarvittavat muutokset varmistaaksemme, että ostokokemuksesi pysyy samana. Toimitusajat eivät muutu.
Kun olet valinnut tuotteesi, katso ostoskoristasi tuotteen tomitusaikataulu omaan osoitteesesi.
Kaikki tuotteemme lähetetään Euroopan unionista EU-maihin, jotta ostokokemuksesi pysyy ennallaan.
Brexitin vaikutuksena ei ole hintamuutoksia. Tarkistamme säännöllisesti hinnoittelumme varmistaaksemme, että pysymme kilpailukykyisinä.
Ei, kaikki palautukset Euroopan maista menevät takaisin EU: n sisällä sijaitsevaan jakelukeskukseen.
Tilini
Maailman terveysjärjestön (WHO) mukaan todennäköisyys saada COVID-19 elottomasta esineestä on erittäin alhainen. Myprotein kuitenkin seuraa jatkuvasti tilannetta (ja kaikkia sen yhteydessä annettuja virallisia neuvoja), ja ryhtyy tarvittaessa toimenpiteisiin asiakkaiden ja henkilöstön suojelemiseksi. Suosittelemme, että tutustut WHO: n verkkosivustoon saadaksesi viimeisimmät neuvot tältä osin.
Yleisesti ottaen otamme BRC AA -luokan akkreditoituna valmistajana elintarviketurvallisuuden erittäin vakavasti ja olemme ottaneet käyttöön korkealaatuisimmat elintarviketurvallisuuden hallintajärjestelmät. Erityisesti COVID-19:n uhan suhteen Myproteinin toteuttamiin lisätoimenpiteisiin sisältyy tällä hetkellä seuraavat:
- Pidämme yllä ja tarkastamme elintarvikehygieniastandardeja koko valmistusprosessimme aikana kaikkien brändien kohdalla
- Olemme edelleen tehostaneet siivousrutiinejamme kaikilla valmistus-, pakkaus- ja toimistotiloilla.
- Kaikki Myprotein-työntekijät ovat saaneet lisäkoulutusta käsihygieniasta ja olemme ottaneet käyttöön ylimääräisiä käsidesinfiointiaineita kaikilla toimipisteillä.
- Noudatamme Yhdistyneen kuningaskunnan hallituksen ohjeita ja tuemme työntekijöitä, jotka joutuvat eristämään itsensä 7 päivän ajan, jos heillä on flunssan kaltaisia oireita, kuten korkea lämpötila tai jatkuva yskä
- Lisäksi ryhdymme ylimääräisiin varotoimenpiteisiin vähentääksemme kosketus- ja siirtopisteitä kaikissa Myprotein-tiloissa ja toimipisteissä.
Rekisteröinti on yksinkertaista!
Ota suunnaksi Myproteinin sisäänkirjautumissivut, jonka kautta pääset liittymään Myprotein yhteisöön. Yhteisön kautta saat päivittäisiä vinkkejä ravitsemukseen, harjoitteluun tietenkin pääsyn parhaisiin urheilulisäravinteisiin.
Tiliasetusten muuttaminen on helppoa ja vaivatonta, oli kyseessä maksutietosi, salasanasi tai osoitekirjasi.
Kirjaudu sisään tilillesi josta löydät kaikki tarvittavat asetukset.
Voi olla huoletta, olemme DPA-yhteensopiva (Data Protection Act), joka tarkoittaa, että välitämme tietosi turvallisesta säilyttämisestä. Lisätietoja löytyy yksityisyys ja turvallisuus sivulta.
Älä huoli, sisäänkirjautumissivulla klikkaat 'Oletko unohtanut salasanasi'? jonka kautta pääset luomaan salasanan uudelleen.
Jos et halua vastaanottaa erikoistarjouksia ja vinkkejä, voit kirjautua tilillesi ja valita 'Sähköpostiasetukset' vaihtoehdon tehdäksesi muutoksen. Älä unohda, että voit muuttaa tilausta milloin tahansa!
Tilaaminen
Kaikkien tuotteiden riittävyys riippuu saatavuudesta. Haluamme, että voit tilata ja vastaanottaa rakastamiasi tuotteita helposti ja vaivattomasti. Pyrimme aina informoimaan asiakasta mikäli tuote on tilapäisesti loppu tai on sattunut odottamaton viivästys toimituksessa.
Emme koskaan halua olla esteenä tuotteidesi kanssa. Haluamme tehdä tilaamisesta helppoa ja vaivatonta. Me pidämme myös tuotteita ostoskorissa 60 minuutin ajan, jos haluat tilapäisesti poistua verkkosivuilta!
Etsi haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Voit jatkaa ostosten tekoa tai siirtyä kassalle maksamaan kun olet valinnut kaikki mitä tarvitsemasi. Tilisi näyttää tallennetut osoitteet tai maksutavat, joten tilaus on nopeaa ja helppoa. Tarkista, että kaikki tiedot ovat oikein ja viimeistele tilauksesi! Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiin heti, kun tilaus on valmis matkaan.
Ehdottomasti! Klikkaa sivun yläosassa olevaa 'ostoskoria' nähdäksesi siellä olevat tuotteet.
Käytä + ja - näppäintä suosikkituotteesi kohdalla mikäli haluat muuttaa kappale määrää ostoskorissa. Jos haluat poistaa tuotteen kokonaan ostoskorista klikkaa X-painiketta.
Meidän asiakaspalvelumme on aina valmiina auttamaan. Kaikki tilaukset on tehtävä tilisi kautta, mutta he voivat auttaa sinua tässä.
Ole hyvä ja ota yhteyttä heihin.
Ehdottomasti! Voit valita toimitusosoitteen tilaukselle kassalla. Tilauksella on oletusarvoisesti tallennettu osoite, mutta voit valita uuden. Lisää uusi toimitusosoite ja valitse 'Lähetä seuraavaan osoitteeseen'.
Lähetämme sinulle tiedon sähköpostiin heti, kun tilaus on matkalla! Voit myös yksinkertaisesti tarkistaa tilisi seurata tilausta.
Lisäksi toimitamme kaikki tuotteet erikseen varmistaaksemme sen, että saat tuotteet mahdollisimman nopeasti.
Tilisi avulla voit helposti seurata kaikkia tilauksiasi. Sisään kirjautuneena näet jokaisen tehdyn tilauksen. Valitse haluamasi tilaus ja löydä kaikki tarvittavat tiedot. Lähetämme tiedon sähköpostiin heti, kun tilaus on matkalla!
Pahoittelemme, että haluat peruuttaa tilauksesi. Voimmeko auttaa jotenkin, ehkäpä peruutusta ei tarvita? Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Mikäli ei, valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa. Voit peruuttaa yksittäisiä tuotteita tai koko tilauksen.
Lähetämme sinulle tiedon sähköpostiin tunnin kuluessa peruutuksesta. Mikäli peruutus epäonnistuu se saattaa johtua siitä, että tilaus on matkalla. Varastossa olevat tuotteet kerätään ja käsitellään nopeasti, jotta saamme tuotteet asiakkaillemme viipymättä. Katso 'Peruutus- ja palautusoikeus' käytäntö, jotta saat tilauksen takaisin meille.
Kun olet tehnyt tilauksesi, emme voi tehdä muutoksia siihen. Jos haluat yrittää peruuttaa uuden tilauksen tekemisen, sinun on kirjauduttava tilillesi. Valitse tilaus, jonka haluat peruuttaa. Huomaa, että voit peruuttaa yksittäisiä tuotteita tilaukselta tai tilauksen kokonaisuudessaan.
Lähetämme sinulle sähköpostiviestin tunnin kuluessa, josta tiedät onko peruutus hoitunut. Älä tee uutta tilausta, ennenkuin kuulet meistä.
Älä huolestu, voit yrittää peruuttaa tuotteen tilisi kautta.
Sinun on klikattava tuotetta ja valita peruutus vaihtoehto. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin tunnin kuluessa, josta tiedät onko peruutus hoitunut.
Jos et voi peruuttaa, voit lähettää tuotteen meille takaisin. Katso peruutus- ja palautusoikeus.
Tarvitsetko lisää apua? Voit lähettää asiakaspalvelutiimille viestin, kun olet kirjautunut tilillesi.
Olemme pahoillamme tapahtuneesta! Suhtaudumme kaikella ylpeydellä tuotteisiimme.
Jotta voimme palvella ja tarkastella tapahtunutta, otathan meihin yhteyttä ja kerro lisää.
Ennen yhteydenottoa, ole hyvä ja etsi alla olevat tiedot valmiiksi asioinnin nopeuttamiseksi. Mikäli se ei ole mahdollista, älä huoli palvelemme sinua siitä huolimatta.
1. Tilausnumero
2. Tuotenimi
3. Vian yksityiskohdat
4. Vikaa tukevat kuvat, mikäli mahdollista
Heti kun olemme tarkastelleet vikaa, lähetämme sinulle sähköpostin asiasta.
Säilytä tuote itselläsi kunnes olette keskustelleet asiakaspalvelutiimimme kanssa ja saaneet tiedon siitä mikäli tarvitsemme tuotteen takaisin analysoitavaksi.
Olemme pahoillamme tapahtuneesta! Suhtaudumme kaikella ylpeydellä tuotteisiimme.
Jotta voimme palvella ja tarkastella tapahtunutta, otathan meihin yhteyttä ja kerro lisää.
Ennen yhteydenottoa, ole hyvä ja etsi alla olevat tiedot valmiiksi asioinnin nopeuttamiseksi. Mikäli se ei ole mahdollista, älä huoli palvelemme sinua siitä huolimatta.
1. Tilausnumero
2. Tuotenimi
3. Vian yksityiskohdat
4. Vikaa tukevat kuvat, mikäli mahdollista
Heti kun olemme tarkastelleet vikaa, lähetämme sinulle sähköpostin asiasta.
Säilytä tuote itselläsi kunnes olette keskustelleet asiakaspalvelutiimimme kanssa ja saaneet tiedon siitä mikäli tarvitsemme tuotteen takaisin analysoitavaksi.
Pahoittelemme, että joskus asiat voivat mennä vikaan, mutta älä huoli me autamme. Lähetä meille viesti tilisi kautta.
Alla olevat tiedot meidän täytyy tietää
1. Tilausnumero
2. Vastaanotettu virheellinen tuote
3. Oikea tilattu tuote
Heti kun olemme tutustuneet tapahtumaan, lähetämme sinulle sähköpostin tuloksesta.
Olemme ylpeitä tuotteistamme, joten olemme pahoillamme, että olet saanut vahingoittuneen tuotteen.
Joskus asiat voivat mennä vikaan, mutta älä huoli me autamme. Lähetä meille viesti tilisi kautta.
Älä heitä tuotetta pois, koska voimme joutua pyytämään kuvia vioista, jotta voimme ryhtyä toimenpiteisiin estääkseen tilanteiden uudelleen syntymisen.
Heti kun olemme tutustuneet tapahtumaan, lähetämme sinulle sähköpostiin tuloksen.
Toimitamme joskus samaan tilaukseen kuuluvia tuotteita erikseen, mikäli jokin tilaukseen kuuluvista tuotteista ei ole toimitushetkellä saatavilla. Teemme näin varmistaaksemme, ettei koko tilaus viivästy.
On siis mahdollista, että tilauksesta puuttuva tuote on erillisessä toimituksessa.
Lähettämässämme toimitusvahvistuksessa on lista lähetetyistä tuotteista. Jos puuttuva tuote ei ole listalla, sen toimituksessa menee hetki pidempään. Jos tuote kuitenkin on lähetetty mutta se puuttuu saamastasi paketista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Maksut ja alennukset
Tarjoamme erilaisia online maksutapoja varmistaaksemme, että asiakkaamme pääsevät käyttämään parhaita urheiluravinteitamme helposti ja vaivattomasti.
• Visa
• Visa Debit
• PayPal
• Mastercard
• American Express
• Trustly
• Sepa
• Klarna
Kassalla voit valita haluamasi maksutavan verkkomaksamisen monista eri vaihtoehdoista. Suhtaudumme petoksiin erittäin vakavasti. Kassalla maksukorttien haltija vahvistetaan sekä meiltä että kortin myöntäjältä, jotta voimme pitää asiakkaamme turvassa.
Jos tilaus toimitetaan Suomen ulkopuolelle, asiakas saattaa joutua maksamaan tulli- ja tuontimaksuja. Maksujen suuruus perustuu maan omaan käytäntöön sekä aikaan, jolloin paketti saapuu toimitusmaahan. Paketin vastaanottajan on maksettava kyseiset maksut. Valitettavasti meillä ei ole kontrollia kyseisistä maksuista, emmekä pysty arvioimaan paljonko maksut tulevat olemaan (tulli- ja tuontimaksujen suuruudet vaihtelevat suuresti maittain).
Suosittelemme ottamaan yhteyttä paikalliseen tullitoimipaikkaan tiedoksi, sillä tullimenetelmät ja käytännöt vaihtelevat suuresti maasta toiseen.
Mikäli näet ilmoituksen 'maksuongelma', olet todennäköisesti hämmentynyt, ole huoleti asia on helppo korjata, jonka jälkeen saamme tuotteesi matkalle.
Ennen kuin lisäät kortin tiedot uudelleen, sinun on varmistettava, että kortin voimassaolopäivä ja laskutusosoite ovat oikein. Suosittelemme myös tilin varojen tarkistamista.
Jos olet tehnyt kaiken tämän ja et vieläkään voi korjata ongelmaa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, he haluavat auttaa sinua.
Tehtyäsi tilauksen maksu näkyy tililläsi vireillä olevana kunnes lähetämme sinulle tuotteet
Odottava tapahtuma tarkoittaa, että maksu odottaa hyväksyntää.
Mikäli haluat lisätä uusia maksutietoja, sinun on tehtävä se kassalla.
Uudet korttisi tiedot tallennetaan, kun tilauksesi on asetettu. Tämä tarkoittaa, että seuraavalla kerralla voit tilata suosikkisi tuotteesi helposti.
Haluamme tehdä asioista niin helppoa kuin mahdollista, myös alennusten saannin suosikki urheiluravinteista.
Kun olet lisännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, lisää koodi kohtaan 'Käytä alennuskoodia?'. Alennusta sovelletaan klikkaamalla 'Lisää koodi'.
Jos koodi ei toimi, sinun on tarkistettava, että et yritä käyttää useampaa kuin yhteen tarjoukseen. Voit käyttää vain yhtä koodia tilausta kohden. Katso tarjouksen yleiset ehdot.
Vielä ongelmia? Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Pahoittelemme, että koodisi ei toimi! Miksi? Sinun on tarkistettava tarjouksen yleiset ehdot.
Jos koodi on voimassa, etkä yritä käyttää useampaa kuin yhtä koodia tilausta kohden, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta.
Toimitus
Lähetämme sinulle sähköpostin viipymättä kun tilauksesi on lähetty matkaan, josta käy ilmi tilauksen saapuminen.
Voit seurata tilauksia sähköpostissa lähetetyn seurantalinkin kautta tai kirjautua tilille tarkistaaksesi tilauksesi sijainnin.
Toimitusehdot sivullamme voit katsoa lisätietoja. Mikäli sinun on ilmoitettava tilauksesi kadonneeksi, ota yhteyttä asiakaspalveluun tilisi kautta.
Kaikki vaihtoehdot löytyvät toimitusehdot -sivulta.
Toimitusehdot – sivullamme sinulla on mahdollisuus nähdä aikataulut kaikkialla maailmassa!
Älä huolestu, jos tilausta ei pysty sovittamaan postilaatikkoon. Kuriiri toimittaa pakettikortin postilaatikkoosi, josta käy ilmi tiedot mistä voit pakettisi noutaa.
Toimitamme joskus samaan tilaukseen kuuluvia tuotteita erikseen, mikäli jokin tilaukseen kuuluvista tuotteista ei ole toimitushetkellä saatavilla. Teemme näin varmistaaksemme, ettei koko tilaus viivästy.
On siis mahdollista, että tilauksesta puuttuva tuote on erillisessä toimituksessa.
Lähettämässämme toimitusvahvistuksessa on lista lähetetyistä tuotteista. Jos puuttuva tuote ei ole listalla, sen toimituksessa menee hetki pidempään. Jos tuote kuitenkin on lähetetty mutta se puuttuu saamastasi paketista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautukset ja hyvitykset
Sivusto
Tutustu yleiset ehdot sivuun.
Jos sinulla on ongelmia kassan tai minkä tahansa sivuston osan kanssa, ota heti yhteys asiakaspalvelutiimiimme, jotta voimme korjata tilanteen.
Tutustu yksityisyys ja turvallisuus sivuun.
Tuotetietoja
Nämä tiedot ovat tuotekohtaisia ja vaihtelevat tapauskohtaisesti.
Aminohappoihin perustuviin tuotteisiin, kuten haaraketjuisten aminohappojen (BCAA) ja L-glutamiiniin tiedot näytetään ravintosisältötaulukossa. Tuotteille, kuten Impact Whey Proteinille täydellinen aminohappoprofiili löytyy jokaisen tuotteen tuotekohtaisilta sivuilta.Huomio, että näiden tietojen esittäminen ei ole pakollista verkkosivustoamme, mutta mikäli näitä tietoja esiinny Myprotein tarkastelee ulkoisia testausmenetelmiä, jotka valitaan kysynnän perusteella.
Omega-3 on peräisin rasvaisista kaloista. Ne saattavat sisältää makrillia, lohta ja sardiinia, eikä sitä ole rajoitettu.
Impact Whey Protein on saatu suodatus menetelmällä.
Myproteiini etsii aktiivisesti GMO-vapoita tuotteita ja raaka-aineita.
Alkoholia ei lisätä suoraan raaka-aineeksi mihinkään tuotteeseemme, mutta kuitenkin jotkut aromit ja värit perustuvat alkoholivalmisteisiin, joka kuitenkin sallii tuotteiden edelleen käytön alkoholittomiin ruokavalioihin. Jos tarvitset lisätietoja ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme tilisi kautta. Me autamme sinua mielellämme.
Tällä hetkellä mitään tuotteistamme ei voida luokitella Kosheriksi. Kasvisvalikoimamme on Halal.
BCAA:t valmistetaan eri lähteistä riippuen ruokavalion sopivuudesta ja ainesosista. Vegaaniset BCAA: t ovat peräisin fermentoituneista hiilihydraateista (kuten maissista), mutta ei-vegaaniset BCAA:t ovat saatavissa synteettisessä ja ei-synteettisessä muodossa. Ei-synteettiset valmistetaan luonnollisesti korkeista BCAA-lähteistä kuten eläinten höyhenistä.
Suurin ero on niiden rasva- ja proteiinisisältö. Impact Whey proteiini sisältää hieman vähemmän proteiinia ja enemmän rasvaa. Impact Whey isolaatti sisältää enemmän proteiinia ja vähemmän rasvaa.
Tuotteemme sisältävät gelatiinia joko naudanlihan (bovine) tai sianlihan (porcine) lähteistä. Kasvis gelatiinivaihtoehtoja käytetään mahdollisuuksien mukaan. Nämä tiedot on selkeästi mainittu ainesosa luettelossa tuotesivuilla ja tuotepakkauksissa.
Tällä hetkellä tietoa ei ole saatavilla tuotteissamme.