Peruutus- ja palautusoikeus

Palautusoikeutemme on osa Yleisiä ehtoja ja täten luettava yhdessä. Pidätämme oikeuden muuttaa palautusoikeuksia ilman ennakkoilmoitusta. Tämä versio on päivitetty viimeksi 07.04.2014.

Palautusoikeutemme on hyvin yksinkertainen.

On erittäin tärkeää, että tarkistat tilauksesi heti kun se saapuu ja aina ennen kuin käytät tuotteita. Jos tuote on viallinen tai vahingoittunut, on tärkeää, että ilmoitat meille heti voit, jotta voimme selvittää asian.

Ennen tuotteiden tai tilauksen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä henkilökohtainen palautusnumero. Meille on erittäin vaikeaa käsitellä ilman numeroa palautettavia tuotteita ja voi olla, että hyvityksen saaminen kestää pitempään.

Sinulla on oikeus muuttaa mieltäsi.

Sinulla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivää aikaa peruuttaa tilauksesi siitä hetkestä lukien kun olet vastaanottanut tilauksesi.

Tilauksesi palauttaminen on helppoa, seuraa vain ohjeita "Miten palautan tuotteen?” osiossa.

Pyydämme, että palauttamasi tuotteet ovat avaamattomia ja alkuperäispakkauksissa.

Kokeillessa ja tarkastellessa tuotteita toivomme, että yrität käsitellä tuotteita mahdollisimman varovasti.

Oletko saanut väärän tuotteen?

Pahoittelemme, jos olet saanut väärän tuotteen. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.

Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, palauta väärä tuote samassa kunnossa kuin sait sen, 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Onko saapunut tuote vahingoittunut tai viallinen?

Pahoittelemme, jos olet saanut tuotteen, joka on viallinen tai vahingoittunut. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti.

Jos uskot, että tuote on viallinen, ota yhteyttä meihin mahdollisimman pian. Pyydämme teitä kertomaan mikä virhe on kyseessä ja kuinka nopeasti löysit sen. Tämän jälkeen voimme suositella ja tarjota sinulle sopivaa ratkaisua.

Tilauksesi ei tullut perille?

Pahoittelemme, jos tilaus ei ole saapunut perille. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti.

Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin 21 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin sait tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse.

Miten palautan tuotteen?

  • Ota yhteyttä Myprotein-tilisi kautta tai soita +44 845 094 9889.
  • Pyydämme teitä kertomaan tilausnumeron, tuotteen jonka haluat palauttaa ja syyn tähän. Tämän jälkeen annamme sinulle henkilökohtaisen palautusnumeron ja vahvistamme palautusosoitteen.
  • Pyydämme, että pakkaat tuotteen turvallisesti ja kirjoitat tilausnumerosi, nimesi ja osoitteesi pakettiin.
  • Pyydämme myös varmistamaan, että saat todisteen lähetyksestäsi, esimerkiksi seurantakoodin tai kuitin. Tämä ei maksa sinulle mitään, mutta toimii todisteena palauttaessasi tuotetta meille, jos se sattuisi katoamaan matkalla.
  • Jos pyydät korvaavaa tuotetta ja tämä on loppunut varastostamme, teemme hyvityksen tilillesi.

Muista, että olet asiakkaana vastuussa siitä, ettei tuote vahingoitu kuljetuksessa takaisin meille. Tämän takia varmista, että palautat tuotteen hyvin pakattuna.

Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Kaikki palauttamasi tuotteet tarkistetaan palautusosastollamme.

Jos olet oikeutettu palautukseen, hyvitämme tuotteen hinnan (mukaan lukien toimituskulut).

Palautukset käsitellään yleensä 7 arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on mitätöity tai enintään 30 päivän kuluessa mitätöimisen vastaanottamisesta.

Teemme hyvityksen tilille, jota käytit tilauksessa.

Korvaavien tuotteiden palautus.

Jos tilaamasi tuote oli virheellinen ja lähetimme korvaavan tuotteen, sinulla on oikeus perua hyvitystuote 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Tarvitseeko minun maksaa palautettavien tuotteiden postikulut?

Korvaamme toimituskulut vain seuraavissa tapauksissa:

  • Jos lähetimme väärän tuotteen, tai
  • tuote on vaurioitunut tai viallinen, tai
  • jos et halua pitää lähettämäämme korvaavaa tuotetta.

Emme palauta postikuluja vaurioitumattomille tuotteille. Postimaksun suuruus tuotteen sinulle takaisinlähettämiseksi riippuu tuotteesta ja tämä summa ilmoitetaan sinulle, kun olemme saaneet tuotteen testatuksi.

Joulun ajan palautusoikeudet

Jotta ehtisit tehdä jouluostoksesi ajoissa, olemme pidentäneet palautusoikeuden siten, että kaikki lokakuun 31. päivän jälkeen tehdyt ostokset voidaan palauttaa seuraavan vuoden tammikuun loppuun mennessä.

Reklamaatiot

Pahoittelemme, jos et ole täysin tyytyväinen tilaukseesi tai miten olemme käsitelleet palautusprosessisi. Tavoitteenamme on aina tilanteen ratkaiseminen parhaalla mahdollisella tavalla ja siksi pyydämme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen feedback@myprotein.com tai postitse asiakaspalveluun: Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.