NOPEA PALAUTUS
Seuraa alla olevia ohjeita, palauttaaksesi vaatteet, joita et halua pitää.
-
1. Rekisteröi palautus
Klikkaa TÄSTÄ aloittaakseesi palautuksen.
-
2. Postita palautus
Jatka täyttämällä lomake portaalissamme. Saat vaihtoehdot, joista voit valita haluamasi palautustavan.
-
3. Me teemme loput
Vastaanotettuamme palautuksesi, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Tämä tapahtuu 3-5 päivä kuluttua vastaanotettuamme palautuksesi.
*Huomaa, että kaikki palautettavat tuotteet on oltava käyttämättömiä ja palautus täytyy tapahtua 30 päivän sisällä. Halutessasi palauttaa tilauksestasi muita tuotteita, kun vaatteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluun. Heidät tavoitat TÄÄLTÄ.
Palautusoikeuksien FAQ's
Palautusoikeutemme on osa Yleisiä ehtoja (http://www.myprotein.fi/customer-services/terms-and-conditions.list) ja täten luettava yhdessä. Pidätämme oikeuden muuttaa palautusoikeuksia ilman ennakkoilmoitusta. Tämä versio on päivitetty viimeksi 07.04.2021.
Palautusoikeutemme on hyvin yksinkertainen
On erittäin tärkeää, että tarkistat tilauksesi heti kun se saapuu ja aina ennen kuin käytät tuotteita. Jos tuote on viallinen tai vahingoittunut, ilmoitathan meille heti kuin voit, jotta voimme selvittää asian. Ennen tuotteiden tai tilauksen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä henkilökohtainen palautusnumero. Meille on erittäin vaikeaa käsitellä ilman numeroa palautettavia tuotteita ja voi olla, että hyvityksen saaminen kestää pitempään.
Sinulla on oikeus muuttaa mieltäsi
Sinulla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivää aikaa peruuttaa tilauksesi siitä hetkestä lukien kun olet vastaanottanut tilauksesi.Tilauksesi palauttaminen on helppoa, seuraa vain ohjeita "Miten palautan tuotteen?” osiossa.Pyydämme, että palauttamasi tuotteet ovat avaamattomia ja alkuperäispakkauksissa. Kokeillessa ja tarkastellessa tuotteita toivomme, että yrität käsitellä tuotteita mahdollisimman varovasti.Huomiothan, että hygieniasyistä alusvaatteet ja kasvomaskit eivät ole palautettavissa.
Oletko saanut väärän tuotteen?
Pahoittelemme, jos olet saanut väärän tuotteen. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, palauta väärä tuote samassa kunnossa kuin sait sen, 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Onko saapunut tuote vahingoittunut tai viallinen?
Pahoittelemme, jos olet saanut tuotteen, joka on viallinen tai vahingoittunut. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti.Jos uskot, että tuote on viallinen, ota yhteyttä meihin mahdollisimman pian. Pyydämme teitä kertomaan mikä virhe on kyseessä ja kuinka nopeasti löysit sen. Tämän jälkeen voimme suositella ja tarjota sinulle sopivaa ratkaisua.
Tilauksesi ei ole tullut perille
Pahoittelemme, jos tilaus ei ole saapunut perille. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti.Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin 21 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin sait tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse.
Miten palautan tuotteen?
Voit palauttaa paketin joko Postin kautta tai Matkahuollosta. Palautukset tulee lähettää takaisin lähetyspisteeseemme. Lue palautusohjeet alapuolelta: * Ota yhteyttä Myprotein-tilisi kautta verkkosivuillamme tai soita +44 845 094 9889. * Pyydämme teitä kertomaan tilausnumeron, tuotteen jonka haluat palauttaa ja syyn tähän. Tämän jälkeen annamme sinulle henkilökohtaisen palautusnumeron ja vahvistamme palautusosoitteen. * Pyydämme, että pakkaat tuotteen turvallisesti ja kirjoitat tilausnumerosi, nimesi ja osoitteesi pakettiin. * Pyydämme myös varmistamaan, että saat todisteen lähetyksestäsi, esimerkiksi seurantakoodin tai kuitin. Tämä ei maksa sinulle mitään, mutta toimii todisteena palauttaessasi tuotetta meille, jos se sattuisi katoamaan matkalla. * Jos pyydät korvaavaa tuotetta ja tämä on loppunut varastostamme, teemme hyvityksen tilillesi.
Muista, että olet asiakkaana vastuussa siitä, ettei tuote vahingoitu kuljetuksessa takaisin meille. Tämän takia varmista, että palautat tuotteen hyvin pakattuna.
Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Kaikki palauttamasi tuotteet tarkistetaan palautusosastollamme. Jos olet oikeutettu palautukseen, hyvitämme tuotteen hinnan (mutta emme toimituskuluja).Palautukset käsitellään yleensä 7 arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on mitätöity tai enintään 30 päivän kuluessa mitätöimisen vastaanottamisesta.Teemme hyvityksen tilille, jota käytit tilauksessa.
Korvaavien tuotteiden palautus
Jos tilaamasi tuote oli virheellinen ja lähetimme korvaavan tuotteen, sinulla on oikeus perua hyvitystuote 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Tarvitseeko minun maksaa palautettavien tuotteiden postikulut?
Asiakas maksaa itse palutuksesta koituneet postikulut. Palautukset tulee lähettää Englantiin.Korvaamme toimituskulut vain seuraavissa tapauksissa: * Jos lähetimme väärän tuotteen, tai * tuote on vaurioitunut tai viallinen, tai * jos et halua pitää lähettämäämme korvaavaa tuotetta.
Emme palauta postikuluja vaurioitumattomille tuotteille. Postimaksun suuruus tuotteen sinulle takaisinlähettämiseksi riippuu tuotteesta ja tämä summa ilmoitetaan sinulle, kun olemme saaneet tuotteen testatuksi.
Järjestääksesi palautuksen, seuraa ohjeita ja paina korostetusta tekstistä, jossa lukee "rekisteröi palautus".
Me haluamme, että asiakkaamme voivat nauttia heidän tilaamistaan tuotteistaan. Ellet ole tyytyväinen tilaukseesi, voit lähettää sen meille takaisin. Suosittelemme itsepalvelu vaihtoehtoa, jotta saat palautettua tuotteet nopeasti ja helposti. Aloita palautus suraamalla ohjeita ja painamalla tummennettua tekstiä "rekisteröi palautus."