NOPEA PALAUTUS
Seuraa alla olevia ohjeita, palauttaaksesi vaatteet, joita et halua pitää.
-
1. Rekisteröi palautus
Klikkaa TÄSTÄ aloittaakseesi palautuksen.
-
2. Postita palautus
Jatka täyttämällä lomake portaalissamme. Saat vaihtoehdot, joista voit valita haluamasi palautustavan.
-
3. Me teemme loput
Vastaanotettuamme palautuksesi, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Tämä tapahtuu 3-5 päivä kuluttua vastaanotettuamme palautuksesi.
*Huomaa, että kaikki palautettavat tuotteet on oltava käyttämättömiä ja palautus täytyy tapahtua 30 päivän sisällä. Halutessasi palauttaa tilauksestasi muita tuotteita, kuin vaatteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluun. Heidät tavoitat TÄÄLTÄ.
Palautusoikeuksien FAQ's
Palautusoikeutemme on osa yleisiä ehtoja (http://www.myprotein.fi/customer-services/terms-and-conditions.list) ja täten luettava yhdessä. Pidätämme oikeuden muuttaa palautusoikeuksia ilman ennakkoilmoitusta. Tämä versio on päivitetty viimeksi 26.11.2024.
Palautusoikeutemme
On tärkeää, että tarkistat tilauksesi heti, kun se saapuu ja aina ennen kuin käytät tuotteita. Jos tuote on viallinen tai vahingoittunut, ilmoitathan meille mahdollisimman pian, jotta voimme selvittää asian (huomioi, että asiakaspalvelulla menee hetki vastatessa). Ennen tuotteiden tai tilauksen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä henkilökohtainen palautusnumero. Meille on erittäin vaikeaa käsitellä ilman numeroa palautettavia tuotteita ja voi olla, että hyvityksen saaminen kestää pitempään. Huomioi, että viesti jonka saat asiakaspalvelulta tulee Myprotein tunnuksillesi, ei henkilökohtaiseen sähköpostiisi. Kirjauduthan vastataksesi viestiin siis Myprotein tunnuksillesi. Mikäli et saa asiakaspalveluun yhteyttä Myproteinin tunnusten kautta, olethan yhteydessä Myprotein.com sivustolta chatin kautta. Vastaa muutamiin kysymyksiin chatbotille, jonka jälkeen voit pyytää yhteyttä asiakaspalvelijaan. Aukioloajat ovat Englannin aikavyöhykkeen mukaan, toimistoajoin.
Sinulla on oikeus muuttaa mieltäsi
Sinulla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivää aikaa peruuttaa tilauksesi siitä hetkestä lukien kun olet vastaanottanut tilauksesi.Tilauksesi palauttaminen on helppoa, seuraa vain ohjeita "Miten palautan tuotteen?” osiossa.Pyydämme, että palauttamasi tuotteet ovat avaamattomia ja alkuperäispakkauksissa. Kokeillessa ja tarkastellessa tuotteita toivomme, että yrität käsitellä tuotteita mahdollisimman varovasti.Huomiothan, että hygieniasyistä alusvaatteet ja kasvomaskit eivät ole palautettavissa.
Oletko saanut väärän tuotteen?
Pahoittelemme, jos olet saanut väärän tuotteen. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti. Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, palauta väärä tuote samassa kunnossa kuin sait sen, 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Onko saapunut tuote vahingoittunut tai viallinen?
Pahoittelemme, jos olet saanut tuotteen, joka on viallinen tai vahingoittunut. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti.Jos uskot, että tuote on viallinen, ota yhteyttä meihin mahdollisimman pian Myproteinin tunnustesi kautta. Pyydämme teitä kertomaan mikä virhe on kyseessä ja kuinka nopeasti löysit sen. Tämän jälkeen voimme suositella ja tarjota sinulle sopivaa ratkaisua.
Tilauksesi ei ole tullut perille
Pahoittelemme, jos tilaus ei ole saapunut perille. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti. Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin 21 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin sait tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse.
Miten palautan tuotteen?
Voit palauttaa paketin palautustarrassa ilmoitetun yrityksen pisteeseen. Palautukset tulee lähettää takaisin lähetyspisteeseemme. Lue palautusohjeet alapuolelta: * Ota yhteyttä Myprotein-tilisi kautta verkkosivuillamme tai soita +44 845 094 9889. * Pyydämme teitä kertomaan tilausnumeron, tuotteen jonka haluat palauttaa ja syyn tähän. Tämän jälkeen annamme sinulle henkilökohtaisen palautusnumeron ja vahvistamme palautusosoitteen. * Huomioi, että vastaus palautuksiin liittyen tulee Myprotein tilillesi, eli kirjauduthan tilille lukemaan vastauksen, sillä sähköpostiin ei välttämättä tule vastausta viestistä tai se voi mennä roskakoriin. Mikäli et saa yhteyttä Myproteinin tilin kautta, olethan yhteydessä Myprotein.comin chatin kautta. Chat kysyy ensin automaattisia kysymyksiä, jonka jälkeen voit pyytää asiakaspalvelua paikalle. Chat ja asiakaspalvelu on paikalla Englannin toimistoaukiolojen mukaan. Huomioithan, että meillä ei Suomessa ole asiakaspalvelua, joten kielenä toimii Englanti.
Pyydämme, että pakkaat tuotteen turvallisesti ja kirjoitat tilausnumerosi, nimesi ja osoitteesi pakettiin. * Pyydämme myös varmistamaan, että saat todisteen lähetyksestäsi, esimerkiksi seurantakoodin tai kuitin. Tämä ei maksa sinulle mitään, mutta toimii todisteena palauttaessasi tuotetta meille, jos se sattuisi katoamaan matkalla. * Jos pyydät korvaavaa tuotetta ja tämä on loppunut varastostamme, teemme hyvityksen tilillesi.
Muista, että olet asiakkaana vastuussa siitä, ettei tuote vahingoitu kuljetuksessa takaisin meille. Tämän takia varmista, että palautat tuotteen hyvin pakattuna.
Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Kaikki palauttamasi tuotteet tarkistetaan palautusosastollamme. Jos olet oikeutettu palautukseen, hyvitämme tuotteen hinnan (mutta emme toimituskuluja).Palautukset käsitellään yleensä 7 arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on mitätöity tai enintään 30 päivän kuluessa mitätöimisen vastaanottamisesta.Teemme hyvityksen tilille, jota käytit tilauksessa.
Korvaavien tuotteiden palautus
Jos tilaamasi tuote oli virheellinen ja lähetimme korvaavan tuotteen, sinulla on oikeus perua hyvitystuote 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Tarvitseeko minun maksaa palautettavien tuotteiden postikulut?
Asiakas maksaa valitettavasti itse palautuksesta koituneet postikulut, mikä on yleensä noin 7 puntaa. Palautukset tulee lähettää Englantiin. Korvaamme toimituskulut vain seuraavissa tapauksissa: * Jos lähetimme väärän tuotteen, tai * tuote on vaurioitunut tai viallinen, tai * jos et halua pitää lähettämäämme korvaavaa tuotetta.
Emme palauta postikuluja vaurioitumattomille tuotteille. Postimaksun suuruus tuotteen sinulle takaisinlähettämiseksi riippuu tuotteesta ja tämä summa ilmoitetaan sinulle, kun olemme saaneet tuotteen testatuksi.
MIKÄLI PALAUTUS EI ONNISTU:
Mikäli palautus ei onnistu, voit lähettää viestiä asiakaspalvelullemme Myproteinin tunnuksien kautta. Huomioi, että vastaus tulee myös Myprotein tunnuksillesi, eli ei normaaliin sähköpostiisi.
Nopeiten apua saat Myprotein.com sivuston kautta chatista, joka aukeaa oikeaan alareunaan. Käytäthän selaimena Chromea. Chat on auki Englannin toimistoaikoina ja kielenä toimii englanti. Mikäli chat ei aukea sivun alareunaan, on se mahdollisesti kiinni. Chatbot kysyy ensin muutaman kartoittavan kysymyksen, jonka jälkeen voit pyytää asiakaspalvelijaa paikalle. Asiakaspalvelija lähettää sinulle lomakkeen, johon pääset lisäämään palautetut tuotteet ja tiedot. Huomioithan, että palautuslomake täytyy valitettavasti tulostaa itse. Ongelmatilanteissa suosittelemme nopeimman avun saamaan chatista.
Saat kaksi lomaketta - toiseen voit täyttää palautettavat tuotteet ja toinen tulee paketin päälle. Paketin päälle tulee lappu, jossa lukee Postnordista ja Zigzagista.
Kiitos!
Järjestääksesi palautuksen, seuraa ohjeita ja paina korostetusta tekstistä, jossa lukee "rekisteröi palautus".
Voit lukea lisää myös palautusoikeuden alta, josta löydät esimerkiksi tietoa, mitä tehdä, jos palautus ei onnistu.
Me haluamme, että asiakkaamme voivat nauttia heidän tilaamistaan tuotteistaan. Ellet ole tyytyväinen tilaukseesi, voit lähettää sen meille takaisin. Suosittelemme itsepalvelu vaihtoehtoa, jotta saat palautettua tuotteet nopeasti ja helposti. Aloita palautus suraamalla ohjeita ja painamalla tummennettua tekstiä "rekisteröi palautus."