25% KAIKESTA* | KÄYTÄ KOODIA: 25FI
OSTA 2, MAKSA 1 AMINOHAPOISTA JA VITAMIINEISTA

MIKSI KÄYTTÄÄ PROTEIINIJAUHOJA LISÄRAVINTEENA?

Tiedämme, mitä saatat ajatella “proteiinijauhot ovat vain kehonrakentajille.” Joten tehdään asia selväksi. Proteiinilisäravinteet ovat kaikille. Olitpa sitten juoksu- tai pyörälenkillä, yrititpä venyä joogasuorituksiin, tai nostelet painoja salilla.

Proteiini auttaa palautumaan ja rakentamaan lihaskasvua — älä murehdi, tämä ei aina tarkoita, että haluaisit bulkata lihaskasvua.

OSTA SUOSIKKEJAMME

FAQs
Proteiinista ja lisäravinteista on paljon väärinymmärryksiä, ja valtava määrä informaatiota, jotka voivat sekoittaa pääsi. Joten olemme helpottaneet asiaa ja koonnet useasti kysytyt kysymykset alle.

Proteiinishakeja käytetään lihaksissamme kolmella tavalla: lihaksen rakentamiseen, lihasvaurioiden estämiseen ja lihasten palautumisen edistämiseen. 

Jos haluat kasvattaa lihaksia tai toipua liikunnasta, proteiinipirtelöt ovat erittäin kätevä ja kustannustehokas tapa lisätä proteiinin saantiasi, ja ne myös maistuvat hyvältä!

Runsaan proteiinipitoisuuden omaava ruokavalio auttaa lisäämään kokonaismassaasi - koska lihakset valmistuvat pääasiassa proteiinista. 

Mutta älä unohda, että lihasmassaa kasvattaaksesi sinun on myös tehtävä paljon töitä treenisi aikana. Muuten ruokavaliosi lisätyt proteiinit ja kalorit voivat varastoitua myös rasvana.

Ensinnäkin, tehdään selväksi ero proteiinipirtelöiden ja ateriankorvauskokojen välillä. Proteiinijauheet otetaan käyttöön lihasten kasvun ja korjaamisen kannalta. Proteiinilisäaineita ei ole tarkoitettu korvaamaan jokapäiväisiä aterioita, vaan ne toimivat terveellisen, tasapainoisen ruokavalion rinnalla kätevänä tapana lisätä proteiinien saantiasi paljon pienemmillä kustannuksilla.


Aterian korvaavat pirtelöt tekevät juuri sen, mitä se sanoo paketissa. Niiden ravitsemuksellisesti tasapainoiset formulaatiot korvaavat aterian. Ne ovat hyödyllisiä nopealle ja helpolle aterian korvaamiselle, jos ruoanlaitto on viimeinen asia mielessäsi yhdistettynä tasapainoiseen ruokavalioon.

Aivan kuten mikä tahansa muu energialähde, jos kulutat enemmän kuin poltat, sinulla on riski lihoa pitkällä aikavälillä. 

Mutta jos tämä on tavoitteesi, proteiinipirtelöt voivat olla vähärasvaisempi ja vähemmän hiilihydraatteja sisältävä vaihtoehto (riippuen siitä, minkä valitset) auttaaksesi saamaan laihaa lihasta rasvan sijaan.

KAIKKI PROTEIINISTA


Haluatko lisätietoa proteiinista, sen hyödyistä ja neuvoa, mitä valita? Tsekkaa meidän proteiiniohjeet.

Lue lisää

Kaikki tarvittava tieto proteiinin käytöstä ennen, harjoituksen aikana ja sen jälkeen


Proteiinipirtelöä ei tarvitse vain sekoittaa veteen ja nipistää alas harjoittelun jälkeen. Itse asiassa voit nauttia niistä osana tasapainoista ateriaa, käyttää monella eri tavalla ja nautit tehokkaista tuloksista.


Lue lisää