0
Kori

Ostokorisi on tyhjä

Lisäravinteet

THE Gainer – Massanlisääjien uusin ja paras tulokas

THE Gainer: Uusi ja Paranneltu Weight Gainer Jauheemme

Elämme maailmassa, jossa on helpompaa napata nopeasti erittäin epäterveellinen välipala kuin oikea terveellinen ruoka-aine. Tästä johtuen moni kokeekin vaikeaksi kasvattaa lihasta ja massaa puhtaasti. Erilaiset massanlisääjäjuomat ovat monelle kuntoilijalle jo entuudestaan tuttu lisäravinne, mutta valitettavasti usea massanlisääjä on usein täynnä vain sokeria ja turhia kaloreita, jotka eivät niinkään tue lihasten kasvua vaan lisäävät vain rasvaa kehossa.

Jos nyt kurkatessasi massanlisääjäsi ravintoaineluetteloon voit samaistua ylläolevaan tekstiin kannattaa vaihtaa meidän uuteen ja paranneltuun THE Gaineriin. Pyrimme jatkuvasti parantamaan tuotteidemme laatua taataksemme sinun kehityksesi jatkuvan tuen. Olemme siis muuttaneet tuotteen sisältöä emmekä vain kasvattaneet makuvalikoimaamme.

Tässä vertaus aiempaan Mygaineriimme…

Maku ja Koostumus

Maku ja koostumus ovat erittäin tärkeitä mitä tulee juomaan jota nautit usein ja monta kertaa. Siksi päätimmekin tehdä tästä lisäravinteesta maukkaimman jauheen, joka sulautuu täydellisesti yhteen siihen lisättävän nesteen kanssa.

Vanha suklaa ja mansikkamme tarvitsivat myös uuden käänteen joten päätimme muokata ne maukkaammaksi ja uudet makuvaihtoehtomme ovat nyt suklaabrownie sekä mansikkapirtelö.

Mygainer oli myös ehkä hieman paksumpi ja koostumuksen oikeaksi saaminen saattoi tuntua välillä liiankin haastavalta, jonka takia päätimme laittaa sen koostumuksenkin uusiksi. Uusi silkinpehmeä koostumus takaa täydellisen lopputuloksen.

 

Ravintoaineet

Vaikka Mygainerissa oli jo todella hyvä ravintoainesisältö halusimme varmistaa, että se olisi vielä optimaalisempi puhtaan lihasmassan kasvattamiseen. Molemmissa uusissa mauissa on sama 2:1 suhde hiilihydraattien (110g) ja proteiinin (55g) välillä, joka takaa täydellisen palautumisen jokaisen treenin jälkeen.1

Treenin jälkeen kehosi käyttää hiilihydraatteja täyttääkseen sen tyhjentyneet glykogeenivarastot. Kehosi tarvitsee tämän lisäksi myös tarpeeksi proteiinia, jotta se voi korjata lihasvaurioita ja kasvattaa lihasta. 2

THE Gainer sisältää myös 10g hyviä rasvahappoja, jotka auttavat saamaan lisää energiaa ja tukevat solujesi kasvua.3

male drinking water

 

Hiilihydraatit

THE Gainer sisältää vieläkin korkealaatuisen sekoituksen niin hitaasti kuin nopeasti imeytyviä hiilihydraatteja tarjoten kehollesi juuri sillä hetkellä tarvitseman energian kuin myös ylläpitäen pidempää palautumisprosessia.

Carb10™ imeytyy nopeasti vatsassasi, mutta siinä on silti alhainen glykeeminen indeksi, jolloin verensokerisi pysyy tasaisena.

Verrattuna maltodekstriiniin Carb10™  on parempi vaihtoehto, sillä se ei aiheuta yhtä suurta piikkiä insuliini- ja verensokeritasoissa. 4

Toisinkuin Mygainer, THE Gainer sisältää myös kaura- sekä tattarijauhoja, joilla on myös molemmilla alhainen glykeeminen indeksi. THE Gainerin energia vapautuu siis hitaasti ja pitkään. Tattarijauho on myös erittäin terveellinen hiilihydraatti ja se sisältää useita eri kivennäisaineita sekä antioksidantteja. Kaura- ja tattarijauhon kuidut tukevat myös ruoansulatustasi.

THE Gainer on myös vähäsokerisempi kuin Mygainer joten kehonkoostumuksesi pysyy parempana bulkkisi aikana.

 

Proteiinit

Erilaisten massanlisääjien proteiinit koostuvat useimmiten heraproteiinista tai muista maitoproteiineista joiden proteiinipitoisuus saattaa olla pienempi yhdessä suuremman rasvapitoisuuden kanssa.

Haluamme varmistaa, että kehosi saa vain korkealaatuisia proteiineja, jotka imeytyvät niin nopeasti kuin hitaasti taaten optimaalisen kehityksen ja palautumisen.

THE Gainerin proteiinisisältö on hyvin samanlainen kuin Mygainerin, mutta lisäsimme siinä olevan heraproteiini isolaatin määrää. Isolaatti on tarkemmin suodatettu proteiinijauhe, joka sisältää enemmän proteiinia ja vähemmän rasvaa.

Tämän lisäksi THE Gainer sisältää myös hitaasti vapautuvaa kaseiinia, joka sulaa kehossasi hitaammin kuin tavallinen heraproteiini. Kaseiini on myös loistava BCAA- ja glutamiinilähde.

 

Yhteenveto

Valmistaudu saamaan täydellinen makroravinnejakauma yhdessä juomassa ja viemään kehityksesi täysin uudelle tasolle. Uusi THE Gainerimme tarjoaa sinulle täydellisen määrän korkealaatuista proteiinia, hiilihydraatteja ja hieman rasvaa.

 

 

Blogin artikkelien tarkoituksena on antaa vinkkejä ja jakaa tietoja ravitsemukseen ja treeniin liittyen eikä niitä tule sekoittaa lääkärin antamiin ohjeistuksiin. suosittelemme aina kääntymään alan ammattilaisen kuten lääkärin puoleen mikäli olet tekemässä suuria muutoksia ruokavalioosi


1 Samadi, A., Gaeini, A. A., Kordi, M. R., Rahimi, M., Rahnama, N., & Bambaeichi, E. (2012). Effect of various ratios of carbohydrate-protein supplementation on resistance exercise-induced muscle damage. The Journal of sports medicine and physical fitness52(2), 151-157.

2 Rasmussen, B. B., Tipton, K. D., Miller, S. L., Wolf, S. E., & Wolfe, R. R. (2000). An oral essential amino acid-carbohydrate supplement enhances muscle protein anabolism after resistance exercise. Journal of applied physiology88(2), 386-392.

3 Dutchen, S. (2010). What Do Fats Do in the Body? National Institute of General Medical Sciences.

4 Compound Solutions Inc. Carb10™.

5 Miller, W. C., Lindeman, A. K., Wallace, J., & Niederpruem, M. (1990). Diet composition, energy intake, and exercise in relation to body fat in men and women. The American journal of clinical nutrition52(3), 426-430.



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Writer and expert

Evangeline on harrastanut kilpaurheilua jo pienestä pitäen ja auktorisoituna RYA Dinghy-ohjaajana hän ymmärtää hyvin ravinnon tärkeyden extreme- ja kestävyyslajeissa. Ravinnon tärkeys tuli hänelle erityisen selväksi kun hän kilpaili GBR joukkueessa ja toimi yliopistojoukkueensa kapteenina sekä valmentajana.

Vapaa-ajallaan Evangeline rakastaa juoksemista - erityisesti maratoneja. Viikonloppuisin Evangelinen voi löytää vesiurheilun parista tai vaeltamasta. Paras tapa viettää ilta hänen mielestään on ensin tehdä HIIT - tai kyykkytreeni ja sen jälkeen syödä paljon tulista kasvisruokaa - Nam!

Lue lisää Evien kokemuksista täältä.