0
Kori

Ostokorisi on tyhjä

Lisäravinteet

Ota kaikki irti jokaisesta treenistäsi | Tutustu Active Women -sarjaamme

Ota kaikki irti treeneistäsi

Oli tavoitteesi sitten kasvattaa pakaralihaksiasi, suoriutua spinningtunnista tai vain keskittyä antamaan kehollesi tarpeeksi rasitetta pysyäksesi kunnossa, Active Women sarjamme on täydellinen apuväline. Meillä on kaikki toimintakykyä tukevista pre-workouteista herkullisiin välipaloihin, jotka tyydyttävät makeanhimosi ja eivät anna sinun kumota kovaa työtäsi.

On hyvä huolehtia, että ravintopuoli on kunnossa jos haluat saavuttaa tavoitteesi. Active Women sarja on suunniteltu erityisesti naisille ja niiden avulla ravintopuolen optimointi on entistä helpompaa. Tässä ravintolisäsarjamme tärkeimmät lisäravinteet:

 

Diet Protein Blend

Jos etsit proteiinijauhetta, joka on ravintorikas, herkullinen ja antaa kehollsei sen tarvitseman tuen rankan treenin jälkeen on Active Women Diet Blend loistava valinta. Se sisältää 20g proteiinia ja vain 96kcal per annos. Tämä tehokas sekoitus maksimoi lihaskasvun ja tukee lihastesi palautumista kuitenkaan pilaamatta makrojakaumaasi. 1

Olemme myös lisänneet siihen CLA:ta sekä koliinia, jotka ovat molemmat luonnollisia aineita ja tutkimukset ovat osoittaneet niiden olevan myös tärkeitä laihduttamisessa sekä aineenvaihdunnassa. 2-3 Jos tavoitteesi on siis laihduttaa ja kiinteytyä on tämä lisäravinne oiva lisä sinulle.

 

Vegan Protein Blend

Tämä maidoton sekoitus sisältää uskomattomat 16g kasvisperäistä proteiinia per annos sekä täysin luonnollisia makeutusaineita ilman lisättyä sokeria. Lisäsimme siihen myös vihreätee-uutetta, jonka on osoitettu hieman tukevan rasvanpolttoa ja sen sisältämä foolihappo on myös tärkeä erilaisissa biokemiallisissa reaktioissa kuten rasva- ja soluaineenvaihdunnassa. 4-5 Sekoituksen C -vitamiini antaa sinulle myös energiaa ja vähentää uupumusta tukien vastustuskykyäsi.6-7

 

Superfood Protein Blend

Toinen herkullinen kasvisperäinen proteiinijauheemme. Tämä herkullinen sekoitus on täynnä ravintoainerikkaita aineita sekä energiaa antavaa matchaa, joka sisältää luontaisesti kofeiinia. Matcha on vihreän teen yksi muodoista, jonka on todettu auttavan laihduttamisessa. 8

Sekoituksessa on myös C-vitamiinia, foolihappoa sekä sinkkiä ja saat helposti päivittäiset saantisuositukset saavutettua. Sinkki on hyväksi immuunisysteemillesi ja rauta auttaa vähentämään väsymystä sekä uupumusta. Tämä lisäravinne auttaa sinua siis treenaamaan pitkänkin päivän jälkeen. 9-10

 

Pre-Workout Blend

Monet pre-workout lisäravinteet saavat sinut yleensä vielä treeninkin jälkeen hyppimään seinille, mikä ei ole todellakaan haluttavaa jos satut treenaamaan illalla. Active Women Pre-Workoutimme antaa sinulle tarpeeksi energiaa pitämättä sinua kuitenkaan hereillä koko yötä. Yksi annos sisältää 75mg kofeiinia luonnollisista lähteistä kuten guaranasta sekä vihreätee-uutteesta. Tutkimukset ovat osoittaneet kofeiinin lisäävän valppautta ja vähentävän väsymystä sekä uupumusta lisäten samalla kestävyyttä sekä voimaa. 11-13

Jotta lihaksesi jaksavat jokaisen sarjan läpi, jokainen annos sisältää myös 4g BCAA:ta kasvisperäisistä lähteistä. 14 Tämän lisäksi sekoituksessa on myös C-vitamiinia, joka antaa sinulle lisäenergiaa sekä kookosvettä lisäelektrolyyttejä antamaan ja viimeiseksi koliinia tukemaan rasvan lähtöä. 15-17

 

Multivitamin

Saadaksesi kaikki irti treenaamisestasi on tärkeää, että pidät itsesi terveenä. Jos huomaat tulevasi hieman kipeäksi voi olla, että et et edes kykene raahautumaan salille. Multivitamiinin ottaminen on hyvä tapa ennaltaehkäistä tai taistella taudin kehittymistä vastaan. 18

Active Woman Multivitamiini tukee sinua sisältäpäin. Se sisältää D-vitamiinia joka on tärkeää luuston ja nivelten kannalta, E-vitamiinia ihosi, kynsiesi ja hiuksesi hyvinvointiin sekä B-vitamiinia vähentämään väsymystä ja uupumusta. 19-21 Lisäsimme myös foolihappoa, kalsiumia, rautaa sekä sinkkiä jotka kaikki tukevat terveyttäsi.

Käyttäessäsi juuri naisille tehtyjä vitamiinisekoituksia varmistat, että kehosi saa juuri mitä se tarvitsee. 22

 

Mitä voin napostella?

Napostelu on pahin ansa johon voi joutua – voit syödä todella hyvin jokaisella ateriallasi, mutta jos tyydytät hiilarihimosi kaikilla väärillä välipaloilla voi kaikki kova työsi valua helposti hukkaan. Suuntaa siis katseesi terveellisiin mutta silti herkullisiin välipaloihin.

Välipalamme sisältävät runsaasti proteiinia ja sinun ei tarvitse valita nälän ja ruokavalion noudattamisen väliltä!

Lean Protein Bar

Tämä patukka sisältää 18g proteiinia! Runsaskuituinen sekä vähäsokerinen Skinny Protein Bar on herkullinen mukaanotettava välipala, joka antaa sinulle nopeasti energiaa ja auttaa sinua jaksamaan. Patukka on saatavilla kahdessa eri herkullisessa maussa; Keksitaikina tai valkosuklaa-vadelma. Se siis varmasti myös tyydyttää kaikki makeanhimosi.

 

Protein Cookie

Jos olet tarkka siitä mitä syöt kuuluvat keksit yleensä kielletylle listallesi. Tämä proteiinikeksi on kuitenkin poikkeus listaan. Se maistuu täysin samalta kuin kaupan sokeriset ja rasvaiset keksit, mutta syötyäsi sen ei sinun tarvitse potea syyllisyyttä. Proteiinikeksimme sisältää 80% väehmmän sokeria, 70% vähemmän rasvaa ja 25g proteiinia per keksi!

 

Lean Flapjack

Kaikki ei ole kuitenkaan aina kiinni proteiinista – hiilareille on myös paikkansa ja tarpeensa. Skinny Flapjack on kuitenkin oiva valinta niin hiilihydraattien saamiseksi kuin proteiinin. Se on tehty kaurasta, joka on monimutkainen hiilihydraatti pitäen sinut kylläisempänä pidempään ja sen proteiinit tukevat lihaksiasi. Tuote sisältää vain 2g sokeria ja takaamme, että herkullisemman ja yhtä hyvän makrojakauman omaavaa flapjackia on mahdoton löytää!

 

Lean Brownie

Ultimaattinen makeannälän kukistaja. Browniet ovat yleensä paras jälkiruoka, mutta yleensä myös samalla se vaarallisin valinta. Onneksi Skinny Browniemme tarjoaa sinulle jälkiruokavaihtoehdon, joka ei pilaa dieettiäsi. Tämä vähäsokerinen ja proteiinipitoinen brownie sisältää vain 191kcal.

 

Tiivistettynä

Herkullisen ruoan syöminen ja tarkan makrojakauman noudattaminen – jokaisen tytön fitness unelma, jonka toteutusta me tuemme! Ei ole mitään järkeä kärsiä tylsien annosten kanssa ja koko ajan miettiä miten voisi välttää napostelun. The Active Women tuotesarjamme on ratkaisu ravitsemukseesi liittyviin ongelmiin – saat juuri tarvittavat ravintoaineet ilman säätöä samalla täysin nauttien ruokasi ja välipalojesi mausta.

Tutustu koko tuotevalikoimaamme: Active Women Range

Blogin artikkelien tarkoituksena on antaa vinkkejä ja jakaa tietoja ravitsemukseen ja treeniin liittyen eikä niitä tule sekoittaa lääkärin antamiin ohjeistuksiin. suosittelemme aina kääntymään alan ammattilaisen kuten lääkärin puoleen mikäli olet tekemässä suuria muutoksia ruokavalioosi


1 Hayes, A., & Cribb, P. J. (2008). Effect of whey protein isolate on strength, body composition and muscle hypertrophy during resistance training. Current Opinion in Clinical Nutrition & Metabolic Care11(1), 40-44.

2 Whigham, L. D., Watras, A. C., & Schoeller, D. A. (2007). Efficacy of conjugated linoleic acid for reducing fat mass: a meta-analysis in humans. The American journal of clinical nutrition85(5), 1203-1211.

3 Elsawy, G., Abdelrahman, O., & Hamza, A. (2014). Effect of choline supplementation on rapid weight loss and biochemical variables among female Taekwondo and Judo athletes. Journal of human kinetics40(1), 77-82.

4 Maki, K. C., Reeves, M. S., Farmer, M., Yasunaga, K., Matsuo, N., Katsuragi, Y., … & Blumberg, J. B. (2008). Green tea catechin consumption enhances exercise-induced abdominal fat loss in overweight and obese adults. The Journal of nutrition139(2), 264-270.

5 Mahmood, L. (2014). The metabolic processes of folic acid and Vitamin B12 deficiency. Journal of Health Research and Reviews1(1), 5.

6 Carr, A. C., & Maggini, S. (2017). Vitamin C and immune function. Nutrients9(11), 1211.

7 Huck, C. J., Johnston, C. S., Beezhold, B. L., & Swan, P. D. (2013). Vitamin C status and perception of effort during exercise in obese adults adhering to a calorie-reduced diet. Nutrition29(1), 42-45.

8 Basu, A., Sanchez, K., Leyva, M. J., Wu, M., Betts, N. M., Aston, C. E., & Lyons, T. J. (2010). Green tea supplementation affects body weight, lipids, and lipid peroxidation in obese subjects with metabolic syndrome. Journal of the American College of Nutrition29(1), 31-40.

9 Rink, L. (2000). Zinc and the immune system. Proceedings of the Nutrition Society59(4), 541-552.

10 Verdon, F., Burnand, B., Stubi, C. F., Bonard, C., Graff, M., Michaud, A., … & Chapuis, C. (2003). Iron supplementation for unexplained fatigue in non-anaemic women: double blind randomised placebo controlled trial. Bmj326(7399), 1124.

11 Directorate General Health and Food Safety.

12 Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994). Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance. Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp. 111-138.

13 Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.

14 Blomstrand, E., Hassmen, P., Ekblom, B., & Newsholme, E. A. (1991). Administration of branched-chain amino acids during sustained exercise—effects on performance and on plasma concentration of some amino acids. European journal of applied physiology and occupational physiology63(2), 83-88.

15 Huck, C. J., Johnston, C. S., Beezhold, B. L., & Swan, P. D. (2013). Vitamin C status and perception of effort during exercise in obese adults adhering to a calorie-reduced diet. Nutrition29(1), 42-45.

16 Saat, M., Singh, R., Sirisinghe, R. G., & Nawawi, M. (2002). Rehydration after exercise with fresh young coconut water, carbohydrate-electrolyte beverage and plain water. Journal of physiological anthropology and applied human science21(2), 93-104.

17 Elsawy, G., Abdelrahman, O., & Hamza, A. (2014). Effect of choline supplementation on rapid weight loss and biochemical variables among female Taekwondo and Judo athletes. Journal of human kinetics40(1), 77-82.

18 Maggini, S., Wintergerst, E. S., Beveridge, S., & Hornig, D. H. (2007). Selected vitamins and trace elements support immune function by strengthening epithelial barriers and cellular and humoral immune responses. British Journal of Nutrition98(S1), S29-S35.

19 Holick, M. F. (1996). Vitamin D and bone health. The Journal of nutrition126(suppl_4), 1159S-1164S.

20 Myriam, M., Sabatier, M., Steiling, H., & Williamson, G. (2006). Skin bioavailability of dietary vitamin E, carotenoids, polyphenols, vitamin C, zinc and selenium. British Journal of Nutrition96(2), 227-238.

21 Kennedy, D. O. (2016). B vitamins and the brain: Mechanisms, dose and efficacy—A review. Nutrients8(2), 68.

22 Schwartz, J. B. (2001). Vitamin intake, recommended intake, and gender differences. The journal of gender-specific medicine: JGSM: the official journal of the Partnership for Women’s Health at Columbia4(1), 11-15.

No Post Tags



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Writer and expert

Evangeline on harrastanut kilpaurheilua jo pienestä pitäen ja auktorisoituna RYA Dinghy-ohjaajana hän ymmärtää hyvin ravinnon tärkeyden extreme- ja kestävyyslajeissa. Ravinnon tärkeys tuli hänelle erityisen selväksi kun hän kilpaili GBR joukkueessa ja toimi yliopistojoukkueensa kapteenina sekä valmentajana.

Vapaa-ajallaan Evangeline rakastaa juoksemista - erityisesti maratoneja. Viikonloppuisin Evangelinen voi löytää vesiurheilun parista tai vaeltamasta. Paras tapa viettää ilta hänen mielestään on ensin tehdä HIIT - tai kyykkytreeni ja sen jälkeen syödä paljon tulista kasvisruokaa - Nam!

Lue lisää Evien kokemuksista täältä.


Vain tänään: 35% kaikesta + ilmainen toimitus ja lahja! Osta nyt