Ruokaohjeet

Kurpitsapannukakut

Nämä kurpitsapannukakut ovat täydellinen lisä syksyiselle brunssille.


Tällä herkullisella @healthy_floflo:n loihtimalla reseptillä tarjoilet syksyn parhaan brunssin ja laitat kurpitsan kaiverruksesta jääneet sisälmykset hyvään käyttöön. 

Näissä pannukakuissa on runsaasti proteiinia, mikä on aina hyvä syy kasata niitä kunnon pinoksi siirapin kanssa ja tyydyttää samalla makeanhimoa.

1 annos

Ainekset

Valmistus

  1. Lisää kaurahiutaleet, leivinjauhe, pumpkin pie -mauste, proteiinijauhe, kurpitsapyree, kananmuna, maito ja vaniljanmakuiset Flavdropsit tehosekoittimeen ja sekoita kunnes seos on samettisen tasaista.
  2. Suihkuta pannulle hieman vähäkalorista ruoanlaittosuihketta ja lämmitä keskilämmöllä. Kun pannu on kuuma, kaada hieman pannukakkutaikinaa pannulle ja paista muutama minuutti molemmin puolin. Ota pannukakku pois pannulta ja toista sama jäljellä olevalle taikinalle, kunnes se loppuu.
  3. Pinoa pannukakut ja tarjoa lisukkeena kreikkalaista jogurttia, runsaasti siirappia ja ripottele päälle kurpitsansiemeniä.

Nutritional Facts

Amount per serving

Calories 541
Total Fat 14g
Total Carbohydrates 64g
Protein 38g


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Writer and expert

Lauren on suorittanut Englannin kielen ja kirjallisuuden maisteriopinnot ja on alunperin kotoisin Etelä-Englannista. Lauren on aina rakastanut uimista ja viime aikoina kiinnostunut myös kuntosalitreenistä. Tämän lisäksi hän nauttii joogasta, mutta kokee, että voisi harrastaa sitä vähän useammin.

Viikonloppuisin Lauren tykkää kokata tai nauttia muiden tekemistä brunsseista. Hän rakastaa kokeilla uusia reseptejä kämppistensä kanssa erityisesti nyt kun säästeliäämmät opiskelija-ajat ovat jo takana. Lauren haluaa myös muistuttaa kaikkia elämän tärkeästä tasapainosta: sali ja gin.

Lue lisää Laurenin kokemuksista täältä.


Tilaa uutiskirje! Rajoitetun ajan ekslusiivisia extra-tarjouksia. Aina reseptejä ja uutuustuotteita! Klikkaa tästä