Ruokaohjeet

Proteiinipitoinen aamiainen | Suklaakaurapaistos

Tämä on kuin tahmaista suklaakakkua aamupalaksi!

On helppo ymmärtää, miksi kaurapaistos on juuri nyt todella trendikästä ja vallannut koko internetin – aamiainen ei ole koskaan ennen maistunut yhtä nautinnolliselta. Äläkä säikähdä sen kaunista ulkomuotoa, sillä lupaamme, että tämä proteiinia täynnä oleva resepti sisältää myös hyvät makrot ja sopii hyvin treeniohjelmaasi.

Tämä Niall Kirklandin herkullinen suklaa-hasselpähkinäkaurapaistos valmistuu vain minuuteissa ja on täydellinen tapa aloittaa huurteinen talviaamu. Emme malta odottaa, että pääset testaamaan!

2 annosta

 

Ainekset

Vapaaehtoiset  lisukkeet:

Proteiinikaurapaistos

Valmistus

  1. Esilämmitä uuni 180°C.
  2. Sekoita  kulhossa yhteen kaurahiutaleet, heraproteiini,suola ja leivinjauhe.
  3. Lisää maito ja vaahterasiirappi ja sekoita kunnes seos on tasaista.
  4. Jaa taikina kahteen pieneen uunin kestävään kulhoon tai leivontavuokaan ja lisää sitten teelusikallinen Protein Spred -levitettä taikinan keskelle. Peitä levite taikinaseoksella ja paista uunissa 12 minuttiia. 
  5. Kun kaurapaistos on valmis, ripottele päälle sulatettua maapähkinävoita ja sklaahippuja. Käy kiinni!


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Writer and expert

Lauren on suorittanut Englannin kielen ja kirjallisuuden maisteriopinnot ja on alunperin kotoisin Etelä-Englannista. Lauren on aina rakastanut uimista ja viime aikoina kiinnostunut myös kuntosalitreenistä. Tämän lisäksi hän nauttii joogasta, mutta kokee, että voisi harrastaa sitä vähän useammin.

Viikonloppuisin Lauren tykkää kokata tai nauttia muiden tekemistä brunsseista. Hän rakastaa kokeilla uusia reseptejä kämppistensä kanssa erityisesti nyt kun säästeliäämmät opiskelija-ajat ovat jo takana. Lauren haluaa myös muistuttaa kaikkia elämän tärkeästä tasapainosta: sali ja gin.

Lue lisää Laurenin kokemuksista täältä.


Tilaa uutiskirje! Rajoitetun ajan ekslusiivisia extra-tarjouksia. Aina reseptejä ja uutuustuotteita! Klikkaa tästä