0
Kori

Ostokorisi on tyhjä

Lisäravinteet

5 lisäravinnetta joiden et tienny olevan vegaanisia

Ryhtyäksesi vegaaniksi ei sinun todellakaan tarvitse luopua kaikista niistä ruoista ja juomista joita rakastat. On todella monia vaihtoehtoja joiden avulla voit pitää ruokavaliosi mielenkiintoisena ja varmistaa saavasi kaikki tarvitsemasi mikroravintoaineet. Erityisesti vegaaniset lisäravinteet ovat oiva apu tässä ja meillä on laaja sekä herkullinen valikoima, jotka auttavat sinua korvaamaan rakastamsi eläinproteiinia sisältävät tuotteet

On taas aika juhlistaa maailman vegaanikuukautta, ja halusimme korostaa joitakin fitness-suosikkejamme joiden et ole ehkä tajunnut olevan myös vegaanisia:

 

1. BCAA juoma

Korkkaa yksi tälläinen pre-workout BCAA-juoma ja saat varmasti vahvan alun treeniisi. Meidän BCAA-juomamme sisältää 5g välttämättömiä haarallisia-aminohappoja, joita on luontaisesti proteiinissa. Nämä aminohapot auttavat sinua kasvattamaan sekä ylläpitämään lihasta ollen siitä täydellinen lisä vegaanina ollessasi.1

Meidän virkistävä hedelmäjuomamme antaa sinulle kofeiinia, joka auttaa sinua parantamaan suoritustasi ja keskittymistäsi 2 yhdessä uupumusta poistavie vitamiinien B6 ja B12 kanssa.3

 

 

2. Baked Protein Cookie

Rikas. Täyteläinen. Suklainen. Kolme sanaa, jotka eivät välttämättä tule ensimmäisenä mieleesi kun mietit vegaanisia herkkuja – mutta otappa yhdestä tälläisestä puraisu ja tiedät tismalleen mitä tarkoitamme.

Nämä on leivottu herkulliseen tummasuklaataikinaan, johon on lisätty kookosöljyä ja runsaasti tummasuklaahippusia. Yhdessä keksissä on huimat 13g kasviperäistä proteiinia auttaen sinua saavuttamaan päiväsi proteiintavoitteen.

 

3. All-Natural Peanut Butter

Me tiedämme, että maapähkinövoi on todennäköisesti jokaisen kaapin vaikutuinen tuote, mutta onko se vegaanista? Vastauksemme saattaa yllättää sinut koska valitettavasti maapähkinävoi ei aina ole täysin vegaanista.

Mikä on tärkeää on se, että meidän täysin luonnollinen maapähkinävoimme niin pehmeänä kuin palojen kanssa on 100% vegaaniystävällistä ja siinä on 30% proteiinia. Lusikoi siis menemään!

4. Kreatiinimonohydraatti

Kreatiini on yksi tärkeimmistä lisäravinteista niille, jotka ovat oikeasti tosissaan salilla.

Kreatiinin on tutkitusti todistettu parantavan fyysistä suoritusta erityisesti lyhytkestoisissa paljon voimaa vaativissa suorituksissa.

Luonnollesti kreatiinia on paljon usein eläintuotteissa kuten punaisessa lihassa, siipikarjassa, kalassa tai maitotuotteissa joten sen nauttiminen lisäravinteena on usein vegaaneille paras vaihtoehto.

Meidän kreatiinimonohydraattimme on täysin vegaanista ja erittäinen kätevä tapa ottaa osaksi ruokavaliotasi.

5. Sokeriton siirappi 

Kuka sanoi, että vegaanisen ruokavalion tulee olla tylsää? Meidän sokerittomat siirapit ovat täällä murtamassa tuon myytin.

Vegaaninen sokeriton siirappimme on saatavilla useassa eri makeassa maussa kuten kermatoffeessa, mustikassa ja vaahterasiirapissa. Tämä siirappi on kuitenkin täysin vegaanista ja kaiken lisäksi ne sisältävät 0g sokeria, rasvaa tai kaloreita.

 

Muista tämä

Me toivomme, että olemme pystyneet osoittamaan miten vegaaniruokavalio ei ole oikeasti niin hankala kuin moni olettaa. Ei ole mitään syytä mikä estäisi sinua saavuttamasta fitnesstavoitteesi silloinkin jos syöt vegaanisesti kunhan vain huolehdit saavasi riittävästi vitamiineja ja kivennäisaineita.

Blogin artikkelien tarkoituksena on antaa vinkkejä ja jakaa tietoja ravitsemukseen ja treeniin liittyen eikä niitä tule sekoittaa lääkärin antamiin ohjeistuksiin. suosittelemme aina kääntymään alan ammattilaisen kuten lääkärin puoleen mikäli olet tekemässä suuria muutoksia ruokavalioosi


  1. Protein contributes to the growth and maintenance of muscle mass.
  2. Caffeine contributes to an increase in endurance performance and capacity, and helps to improve concentration.
  3. Vitamin B6 and B12 contribute to the reduction of tiredness and fatigue.
  4. Creatine increases physical performance in successive bursts of short-term, high-intensity exercise. The beneficial effect is obtained with a daily intake of 3g of creatine.


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Writer and expert

Lauren on suorittanut Englannin kielen ja kirjallisuuden maisteriopinnot ja on alunperin kotoisin Etelä-Englannista. Lauren on aina rakastanut uimista ja viime aikoina kiinnostunut myös kuntosalitreenistä. Tämän lisäksi hän nauttii joogasta, mutta kokee, että voisi harrastaa sitä vähän useammin.

Viikonloppuisin Lauren tykkää kokata tai nauttia muiden tekemistä brunsseista. Hän rakastaa kokeilla uusia reseptejä kämppistensä kanssa erityisesti nyt kun säästeliäämmät opiskelija-ajat ovat jo takana. Lauren haluaa myös muistuttaa kaikkia elämän tärkeästä tasapainosta: sali ja gin.

Lue lisää Laurenin kokemuksista täältä.


Haluatko tietoa mahtavista tarjouksistamme? Tilaa uutiskirjeemme Tilaa