Ruokaohjeet

5 aineksen tiramisu | Proteiinipitoinen aamiainen

Miten niin muka jälkkäriä ei voi syödä aamupalaksi? Varsinkin kun se sisältää näin hyvät makrot.


Reseptikuningatar  @healthy_floflo on jälleen täällä uskomattoman herkullisella ja yksinkertaisella aamiaisella, jolla saat piristystä aamun rutiiniin.

Tämä helppo tiramisu valmistuu käden käänteessä viidestä aineksesta ja voit aloittaa päiväsi nauttien herkusta, joka sisältää huimat 27g proteiinia. Siinäpä vasta makea lähtö päivän aktiviteetteihin.

1 annos

Ainekset

Tiramisu Resepti

Valmistus

1) Sekoita ensin tuorejuusto ja proteiinijauhe keskenään kulhossa,kunnes seos on tasaista.

2) Kaada kylmä kahvi matalaan astiaan ja kasta jokainen pala näkkileipää siihen niin että molemmat puolet kostuvat kunnolla.

3) Rakenna tiramisukerrokset lautaselle – aloita kahvissa uitetulla näkkileivällä, levitä sitten kerros tuorejuustotäytettä ja toista sama kunnes pääset viimeiseen kerrokseen.

4) Tomuta päälle kaakaojauhetta ja jätä jääkaappiin yön yli tekeytymään.

5) Nauti seuraavana aamuna! Aamiainen ei ole koskaan ollut näin yksinkertaista ja maistunut näin hyvälle.

Nutritional Facts

Amount per serving

Calories 395
Total Fat 12g
Total Carbohydrates 41g
Protein 27g


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Writer and expert

Lauren on suorittanut Englannin kielen ja kirjallisuuden maisteriopinnot ja on alunperin kotoisin Etelä-Englannista. Lauren on aina rakastanut uimista ja viime aikoina kiinnostunut myös kuntosalitreenistä. Tämän lisäksi hän nauttii joogasta, mutta kokee, että voisi harrastaa sitä vähän useammin.

Viikonloppuisin Lauren tykkää kokata tai nauttia muiden tekemistä brunsseista. Hän rakastaa kokeilla uusia reseptejä kämppistensä kanssa erityisesti nyt kun säästeliäämmät opiskelija-ajat ovat jo takana. Lauren haluaa myös muistuttaa kaikkia elämän tärkeästä tasapainosta: sali ja gin.

Lue lisää Laurenin kokemuksista täältä.


Tilaa uutiskirje! Rajoitetun ajan ekslusiivisia extra-tarjouksia. Aina reseptejä ja uutuustuotteita! Klikkaa tästä