Ruokaohjeet

Köyhät ritarit | Proteiinipitoinen aamupala

Juuri kun luulit, että köyhät ritarit eivät voisi muuttua enää paremmaksi…

Köyhät ritarit ovat varmasti aamupalojen aatelia. Ne maistuvat parhaalta pitkän viikonlopun aikana, ison kahvikupin kera.

Ja jos ne eivät olleet jo tarpeeksi hyviä, nyt Holly Brooks (@hollyb_fitness) on tehnyt niistä myös makroystävällisiä.

Nämä proteiinipitoiset köyhät ritarit sisältävät huiman 36g proteiinia ja köyhien ritarien klassisen maun. Kaiken lisäksi tämä versio valmistetaan valmiiksi pieniksi suupaloiksi. Aletaanpa tekemään aamupalaa.

Ainekset


Valmistus

  1. Vatkaa kulhossa sekaisin munanvalkuaiset, maito ja proteiinijauhe.
  2. Suihkauta paistinpannulle öljyä sen lämmetessä ja revi leipä pieniksi palasiksi ja kasta nestesekoitukseen.
  3. Kun pannu on kuuma, lisää kostutetut leivänpalat pannulle.
  4. Paista paloja kunnes ne ovat kultaisia toiselta puolelta, käännä ja paista myös toinen puoli.
  5. Laita valmiiksi paistetut palat lautaselle ja laita päälle marjoja ja caramel-kastiketta ennen nauttimista.

Nutritional Facts

Amount per serving

Calories 375
Total Fat 5g
Total Carbohydrates 42g
Protein 39g


Laura Myllykoski

Laura Myllykoski

Writer and expert


Tilaa uutiskirje! Rajoitetun ajan ekslusiivisia extra-tarjouksia. Aina reseptejä ja uutuustuotteita! Klikkaa tästä