Siirry pääsnäyttöön
Ruokaohjeet

Proteiinipitoiset Cruffinit

Proteiinipitoiset Cruffinit
Monica Green
Writer and expert5 kuukautta Ago
Näytä Monica Green:n profiili
Muffinit ja croissantit menivät treffeille – nyt ne ovat aamiaisen suurin voimapari.

Cruffini ei ehkä ole kaikista esteettisin nimi, mutta kun nämä kaksi klassista aamupalaa yhdistyy, tapahtuu jotain taianomaista.

Käyttämällä valmista croissanttaikinaa ja uutta White Gold makuista Impact Whey -proteiinijauhetta, tämä vaikuttavalta näyttävä resepti muuttuu yllättävän helpoksi. Ja koska jokainen cruffini sisältää myös 6g proteiinia, se sopii erinomaisesti myös välipalaksi.

4 cruffinia

Ainekset

Valmistus

  • Esilämmitä uuni 180°C.
  • Kaulitse croissanttaikina. Muista painella reunat kiinni, jotta kerrokset liittyvät toisiinsa.
  • Levitä sulatettu Protein Spread tasaisesti taikina päälle, levitä sen päälle White Gold Impact Whey -proteiinijauhe ja ripottele sitten pinnalle valkosuklaahippuja.
  • Rullaa taikina pitkältä sivulta alkaen tiukaksi rullaksi.
  • Leikkaa taikinarulla keskeltä kahtia ja leikkaa sitten veitsellä molemmat puolet pitkittäin kahtia.
  • Pyöräytä jokainen taikinaosio kyljelleen niin, että kerrospuoli taikinaa tulee päälle. Käytä vettä ja sinetöi päädyt.
  • Aseta jokainen rulla muffinivuokaan ja paista uunissa 12-15 minuuttia, kunnes pinta on kullanruskea.
  • Kun cruffinit ovat jäähtyneet, ripottele sulatettua Protein Spread -levitettä niiden päälle ja koristele myös muilla haluamillasi täytteillä.
Ruokaohjeet

White Gold Proteiinikeksit

Nämä valkosuklaa-toffee-keksit ovat ylivoimainen välipala, usko pois!

5 kuukautta AgoLauren Dawes tasolla
Ruokaohjeet

White Gold Juustokakku | Proteiinipitoinen jälkiruoka

Tämä juustokakku sopii erityisen hyvin valkosuklaan ystäville...

5 kuukautta AgoMonica Green tasolla

Ravitsemukselliset tiedot

Kalorit138
Rasvan kokonaismäärä2g
Hiilihydraatit yhteensä17g
Proteiini6g
Monica Green
Writer and expert
Näytä Monica Green:n profiili
Monica on alunperin Etelä-Lontoosta ja hänellä on tutkinto Filosofiassa Leedsin yliopistosta. Hän löysi rakkauden salitreeniin opiskeluiden aikana, jolloin painoharjoittelu veti häntä puoleensa, sillä se auttoi häntä selviämään stressaavasta opiskelijaelämästä. Monica on kehittänyt kirjoitustaitojaan kirjoittamalla säännöllisesti suositulle opiskelijasivustolle. Hänestä on mahtavaa yhdistää hänen rakkautensa kirjoittamiseen hänen sali-treenamisen intohimoonsa. Vapaa-aikanaan Monica rakastaa kokkaamista, uusien ravintoloiden kokeilemista ystävien kanssa sekä uusien kävelyreittien tutkimista.
myprotein